MJAOW

Då är man hemma från Takida igen. Måste erkänna att jag inte lyssnat så extremt mycket på dem tidigare, trodde mest de hade rock ballader. Men där hade jag visst lite fel.. bra drag var det ju och jag o lillasyster fjantade runder! Lyckades även klämma i mig några öl innan så det blev väl lite extra bra bara där :)

På tisdag börjar jag på H&M. Kommer bli skönt att få något att göra och samtidigt mata plånboken lite, den stackaren har ju gått o fått ätstörningar. Ska bli kul att jobba lite i klädbutik, har aldrig gjort det förr. Personalrabatt är ju heller aldrig fel. Sen förhoppningsvis kommer det göra att tiden går LITE snabbare. För helt ärligt, tiden har gått grymt sakta på senaste och varje dag känns som en månad. Och jag som bara vill ha 7 januari nu nu nu.

Och på tal om ingenting, så tror jag att jag har hittat Biancas (vår ena katt) själsfrände. Kolla bara denna videon. De måste ju vara menade för varandra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback