Back home from an awesome weekend in Oslo

Oh herregud vilken helg det varit! Är helt sinnessjukt super sliten idag! Men helt klart värt det. Hade verkligen en grymt rolig weekend i Oslo. Det var så himla kul att träffa alla igen! Speciellt min söta lilla norska jenta Linda <3 Blev konstant festande ända sen torsdags när jag kom dit tills jag kom hem idag. Sinnessjukt. Men så jävla kul :) Jag kommer nog sova i tre dagar nu, haha. Och nu är det bara 19 dagar kvar tills jag åker tillbaka till Barcelona. Oh. Känns fortfarande som att tiden går jättesakta!! Men men bara att stå ut. Ser verkligen fram emot att börja kursen. Nu ska jag bara ligga o lyssna på lite awesome musik i mina assnygga nya hörlurar från wesc. Ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback