Treinta y cinco

Vaknade kl 8 idag, helt av mig själv. Vad händer!? Jag som har min alldeles egna metod för att få tiden att gå snabbade, sova så länge som möjligt när jag ej jobbar, så att dagen går snabbare! Funkade dock inte idag, attans. Men idag är det ju fredag och helg, och helgen går ju alltid snabbt iofs, eller hur?

Ikväll blir det lugnt, tror jag. Mor är på tjänsteresa / kurs i Göteborg och jag kan ju inte lämna min stackars far helt ensam en fredagskväll!! Eventuellt, kanske jag följer med min bästaste bäsits Welle på fest och barhäng i Ystad. Fniss. Imorgon ska iaf jag och Emelie och några till ut i Malmö. Ska förfesta med några barca kompisar till mig där! Spännande. Nu ska jag mysa ner mig och kolla lite serier innan jag tar tar i städningen och tvättningen.

Här kommer en liten tagglåt inför helgen! Peace. Over and Out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback