Treinta y tres

33 dagar kvar. Ge mig! Ligger i min säng o försöker återhämta mig efter helgen som har varit sjukt bra.. är dock supersliten idag. I fredags skulle vi egentligen bara mysa men slutade med att jag Emelie och Paui åkte in till Malmö för att festa med Johan, Aram (barcapolare) o company. Drog ut på Etage. Sen lördagen åkte jag själv till Malmö eftersom Emelie o Paui inte orkade. Lite samma folk, lite nytt men blev sjukt glad när det visade sig att även Christoffer var där!! Har inte sett honom sen augusti 2008 i barca så blev himla glad. Fick även träffa hans söta flickvän Emelie. Supertrevlig tjej. Det blev lite förfest, jag kom dock inte dit förän halv 1 typ, missade bussen kl 22 från sjöbo så fick vänta en timme på stationen o ta den kl 23. Men sjukt bra kväll blev det iaf! Klockan hann bli 3 innan vi var ute så det fick bli Etage igen eftersom dom har öppet till 5. Men himlans kul hade vi och dansade som mongon :) Idag har jag varit efterbliven och retardad hela dagen. Men man är väl normal imorgon igen hoppas jag. Hoppas även på att H&M aktiverat mig i systemet så jag kan börja sätta upp mig på tider. Vill jobba jobba jobba så tiden går snabbt och jag får en skön lön i barca i januari som jag kan shoppa upp!

Sen är det det där med nyår. Är helt kluven, vet inte riktigt vad jag ska göra! Vill helst följa med Mia till Sälen, hade varit grymt kul. Men det är lite si och så o hon vet inte vem hon ska bo med eller hut hon ska komma dit. Finns nog tyvärr inte plats till mig:/ Och jag tvivlar på att någon av mina egna vänner vill åka dit med mig? ELLER!? Jag är sjukt pepp på Sälen iaf. Andra är alternativet att åka till Göteborg och fira in det nya året hos Susanna, som ska ha fest med Oscar och sin pappa. Tredje alternativet är att åka till Finland och hälsa på Jouni över nyår. Har aldrig varit i Finland så kan nog bli sjukt kul! Dock är jag mest sugen på sälen. Och en viss barca kompis ska tydligen också dit så hade ju vart sjukt kul att få träffa honom igen.

Nu ska jag hoppa in i duschen och värma mig sen blir det att lägga sig och läsa min nya bok; The Heroin Diaries - A year in the life of a shattered Rock Star. Boken handlar om Nikki Sixx, bassisten i Mötley Crüe, och om hans kokain och heroin missbruk under tiden då de var som mest populära. Har velat ha den länge men aldrig blivit av. Och bara för det får ni Kickstart My Heart! Enjoy :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback