Veinticuatro

24 dagar kvar, ca 3 veckor. LÄNGTAR! Iaf, ska snart ut o möta min kära mormor, vi ska kolla på lite väskor. Den jag har just nu är ju Mias. Och på torsdag åker jag till OSLO!! Ska hälsa på bland annat Linda, Bettina o Nicolay. Ska bli skitkul, har inte träffat dem på så länge! Kommer va i Oslo tors-sön. Sen nästa vecka är det ju julafton, sen mellandagarna, sen nyår. Så tiden nu borde gå snabbt ju :) Längtar så till att börja skolan, så jäkla spännande. Ah. Dags att cykla o möta mormor snart nu! Hasta luego amigos, un beso.





Emelie och jag när vi såg El Clázico på Kings Head.
Detta var sekunderna efter att Zlatan gjort mål! :)
HAPPY FACES

Kommentarer
Postat av: FUN & FEARLESS IN BARCELONA

Sv: He he... vi träffades faktiskt på en nattklubb. Min polare ba: Ohh fy fan det står en snygg spanjor där borta o spanar in dig som fan... jag ba "va.. var???"... såg honom o tyckte han va het. Sen slutade det med att vi typ började dansa & prata... och så bytte vi nummer & msn... sen började vi prata osv. Blev ingenting seriöst mellan oss förrän jag kom tillbaka till Barca i april i år... ;-) Men vi har varit ihop sen dess typ. Jag jobbar faktiskt för Sellbytel, men det är inget säljjobb utan kundtjänst :-P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback