Oslo!

Oj. Sjukt länge sen man uppdaterade den här. Men får ta tag i det nu :) Ingenting av mitt underbara halvår i barca finns med.. men det kommer säkert inlägg med flashbacks.. och ångest tankar om att vilja tillbaka. haha :)

Bor för tillfället i Oslo. Trivs sjukt bra. Jobbar dubbla jobb just nu. Som "salgskonsulent".. försäljare alltså och även som servitör på en restaurang. Slitsamt, men sjukt kul och sjuka pengar :)

Och den 27e februari ska jag ÄNTLIGEN åka till Barcelona o hälsa på alla vänner jag har kvar där.. kommer bli grymt kul. Saknar den staden obeskrivligt mycket. Jag vet att jag nån dag kommer flytta tillbaka :) Men just nu stannar jag i Oslo, behöver pengarna. Och Oslo är faktiskt en ganska mysig stad., och har fått sköna vänner här. Även en del gammalt barca folk som bor här.

Nu ska jag laga lax och rotfrukter i ugnen. (Jag vet, det är mitt i natten, men jag är HUNGRIG!)

Vi hörs!

Mli



Ange, jag, Alina, Jenny. Damerna som jag bor med :)
(Alina har dock flyttat hem till Sthlm nu:( )

Kommentarer
Postat av: Susanna

var på tiden;).. duktig du är som kan laga mat. trodde inte jag:P vart finner man dig i sommar? kramis

Postat av: Emilie

Hahah... ja jag ær flink :D (=duktig på norska)



Jaduu... jag kommer va hær i Oslo! Fast 4-25 juli ær jag på bartenderkurs på Magaluf :D tihi.

2009-01-27 @ 13:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback