Vår?

Verkar som att våren håller på att hitta hit till Oslo nu också.. sköönt. Sol o fint väder idag, gör en alltid på lite bättre humör :) Jobbade dubbelt igår så är dock lite seg idag. Och blir jobb på Smuget ikväll också.. men det betyder cash iaf, o det behöver verkligen jag.. haha. Annars så händer det väl inte så övermycket just nu.. kämpar ju fortfarande för att hålla mig så mycket vit som möjligt.. dvs inget festande.. ska försöka spara pengar, en av anledningarna till att jag faktiskt flyttade hit ju, haha. Men den 2a april kommer en go gammal barca kompis på besök, så då blir det såklart lite fest iaf :) Tills dess ska jag försöka hålla det lugnt.. Men nu ska jag hoppa in i duschen, sen blir det nog ut på stan i fina vädret.. sätta sig på nån mysig uteservering på Aker brygge o ta en kaffe med en jobbar kompis :) Ciaoo!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback