Sunday bloody sunday..

Idag ligger 99% av Sveriges befolkning bakfulla hemma i soffan. Såklart man är me. Söndagar är så satans trista.. Sjöbo ser ut ungefär som alla gått o dött, inte en jävel på gatorna. Själv ligger jag i sängen, myser och lyssnar på Ramones.. drömmer mig bort och längtar tillbaka till min älskade favoritstad.. Men det är ju trots allt bara 1½ månad tills jag är där igen :) Ska bli så grymt kul att börja skolan. Längtar verkligen. Är helt exalterad. Kul att träffa nytt folk, plugga och göra nånting vettigt. Spännande. Sen saknar jag såklart mina Smutsiga Måndagar i Barcelona. Yeah. Kommer nog dock börja tidigt på tisdagar.. men ibland kan man väl offra mig fastän man ska upp tidigt. Och på tal om det.. Less Love med Silvia Superstar är faktiskt inspelad på en smutsig måndag på Apolo juuuu.. enjoy


Kommentarer
Postat av: FUN & FEARLESS IN BARCELONA

SV: Heej! Nu har jag bott här 7 månader i sträck, fast sammanlagt blir det 10 månader för mig med (pluggade spanska förra året). Jag jobbar heltid, men söker samtidigt nytt för e så jäkla trött på mitt jobb! Så jäkla gött & komma tillbaka, det kan jag lova dig :-D Var så jäkla lycklig när jag kom tillbaka minns jag, hehe :_) vad ska du plugga förngt?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback